Pro provedení nákupu přes e-shop není nutná registrace. V shopu může nakupovat pouze osoba, která dovršila věku 18- ti let. Potvrzením objednávky zákazník stvrzuje , že objednávku učinil ze své vlastní vůle, že zde nebyly nenápadně nevýhodné podmínky ze strany prodávajícího a souhlasí se všemi nákupními podmínkami.
Platbu za objednané zboží je možné provést těmito způsoby:
V případě dodaní jinak než osobním odběrem bude k objednávce připočítáno poštovné a balné ve výši 100 Kč popř. 200 Kč ( + 21 % DPH) v závislosti na velikosti a váze balíku. Zásilky jsou doručovány pouze na území České republiky.
V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání dùvodu. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhùtì, prosíme Vás o dodržení těchto podmínek.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží, s odečtením poštovného, zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 14 pracovních dnù po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebudeme bohužel akceptovat odstoupení od nákupu a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Vaši reklamaci zboží vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit kopii dokladu o zaplacení, popis závady, kompletní výrobek.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
Místo uplatnění reklamace:
Kupující je povinen reklamované zboží zaslat na adresu DAPE spol. s r.o., Tyršova 443, 666 01 Tišnov.
Postup reklamace přepravních služeb.
Zboží je doručováno prostřednictvím DPD (České pošty). Může se stát, že k Vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně. Zásilku je nutné prohlédnout při převzetí před dopravcem. V případě poškození obalu (roztrhaný…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. V naší společnosti při expedici zásilky kontrolujeme, balíme je velice pečlivě a odesíláme v neporušeném stavu.
V případě problému s dopravními službami napište prosím na naší adresu nebo na náš e-mail. Stručně popište problém a uveďte kontakt na sebe. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Údaje o Vašich nákupech (Vaše objednávky) jsou ukládány do bezpečné databáze a nejsou poskytovány třetím stranám dle zákona číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací.
Poskytování dat třetím osobám.
Vaše data jsou důvěrná a nejsou poskytována dalším subjektům, s výjimkou dopravce, kterému jsou poskytnuty údaje nutné k doručení zásilky.
20.2.2009